綜合兩大K房熱播榜 幫你整理唱K必點10大歌曲

綜合兩大K房熱播榜 幫你整理唱K必點10大歌曲

Red MR 同 Neway 你去開邊間?今次直接幫你整理好大家最常點嘅歌!

2019/01/08

榜上有名嘅歌你有冇點過?

香港兩大K房Neway同Red MR基本上已經係香港唱K屆嘅兩大霸主,因為畢竟得兩間,造成寡頭壟斷嘅情況。而眾所周知呢兩間K房都分別同唔同唱片公司合作,造成總有d歌你唱唔到嘅局面!今日DailyView網路溫度計根據呢兩間卡拉OK嘅熱唱榜透過網路大數據調查咗過大家最鍾意點嘅歌。

DV小教室:香港網路大數據觀測咗近萬個網站頻道(而且不斷增加ing),包括港澳地區的新聞頻道、FB、IG同埋各大討論區、Blog......透過強大嘅網文爬梳觀測,攞到巨大嘅資料樣本數,拎到上億嘅文章及留言訊息,以人工智慧的語意程式做分析。


K歌
10. 經過一些秋與冬- Dear Jane

《經過一些秋與冬》的MV在網上於兩星期內獲得100萬點撃率。樂隊近年靠情歌彈起,近年衝出香港,不時到內地走tour。樂隊一步步建立出自己的風格。MV中愛情故事迴腸盪氣。個騷中歡呼聲不絕於耳。人與人之間,有一見鍾情。聽完Dear Jane的三部曲,你會確信人與歌手之間,也有一見鍾情。

9. 十七 - S.H.E

《十七》係SHE一首具有紀念意義嘅單曲。呢首歌曲由蘇打綠嘅青峰寫詞譜曲,量身打造講述三人出道至今的深厚情誼。單聽Demo,就已經不能自由,被深深打動。青峰簡單樸實嘅詞曲,深藏豐厚嘅細緻溫情,將佢哋成團十七年間,相互之間積累嘅感情、感受一一道來。


8. 有一種悲傷 - A-Lin

《比悲傷更悲傷的故事》翻拍自韓國的《最悲傷的故事》,主題曲由情歌天后A-Lin演繹。最動人的故事,配上最深情的音樂,絕配。A-Lin歌聲溫柔細膩,如輕乳酪蛋糕般的絲滑綿密,一直到鎮壓全場的千軍萬馬。一邊聽歌一邊打從心裡感到由衷的折服。好一陣子沒有聽到心頭發麻、皮膚起雞皮疙瘩的歌了。

7. 那一夜 - G.E.M

《那一夜》仔細一聽就被驚豔,鄧紫棋獨特的咬字方式,形成了個人的特色,好似各花入各眼一樣有彈有讚。從某種意義上變成樂器的一部分,別有味道。鄧紫棋有著不一樣的唱功和創作能力,熱愛音樂的人都期盼從歌者與歌中找到甚麼,每個人都會擁有自己喜愛的歌手,而這個歌手也有著一百萬個理由讓你熱愛他。鄧紫棋的新歌《那一夜》就證明了這一點。

6. 青空 - 謝霆鋒

謝霆鋒用粵語唱《青空》,聽得出佢都好用心。聽出耳油嘅係新風格嘅火花。《青空》係一首和校園、畢業季相關的歌。只要用心聆聽,唔難發現呢首歌絕對係為大合唱而設,旋律相當簡單。歌曲充滿青春嘅陽光,彌漫友情和愛情之間嘅愛,給聽眾帶來溫暖同力量。要唱呢首歌唔難,要捉到個拍子應該唔使太多時間,一首旋律簡單嘅歌,一定可以喚起你內心的青蔥歲月~


5. 派對動物 - 五月天

派對動物係台灣樂團五月天嘅作品,是一首有深意的歌曲,講嘅係生活的不如意的人們舉起你們的雙手跟我一起party……歌詞清晰、流暢咁表達咗作品內涵。事實上呢首歌褒獎了「派對動物」。走到呢度,五月天嘅歌藝,在蛻變滿載了年少,輕狂;寫盡青春無悔,一時溫柔內歛、一時熱血倔強;縱是失意,也如《瘋狂世界》般,總要有一番呐喊。

4. 教我這麼愛下去 - 許志安

情歌最易擄獲年輕人嘅心,最新推出嘅《教我這麼愛下去》,係許志安睽違兩年冇唱過嘅情歌。但一旦開腔,歌詞中洋溢嘅渴望同愛嘅甜蜜,亦唱進咗廣大青少年嘅心中。歌詞入面「我盡力學習成為男人,有了你我會做事認真;你就是動力成全人生,無論充裕或苦困。」愛情魔力就係咁,聽吧不由得發誓「我會盡力學習成為一個頂天立地的男子漢,為的是要保護妳!」 

3. 在月台上等你

久違了嘅衛蘭情歌《在月台上等你》。作詞雖然唔係林夕、黃偉文或者雷頌德,但呢首歌都係毫不遜色。如歌詞而言,「情愛分化兩極,充滿壓力,是嗎?代價不小」,反反複複嚟聽,深深咁理解咗歌詞嘅含義。愛其實唔需要理由。有時徒然努力,有時望穿秋水。愛嘅火燃,愛嘅乏力,歌詞入面都表達得淋漓盡致。




2. 答案之書 - 容祖兒

《答案之書》係容祖兒推出嘅第八張全新國語大碟,歌者與歌,少不免唱出歌者的心聲,而呢首歌亦正好反映Joey對於人生的不同思考。Joey仲話「一收到呢首歌已經被感動,有感而發寫咗一封信畀過去嘅自己。」仲話當唱到「發了誓不容許平淡,才將小小的自我無限地放大」呢句歌詞,眼淚更係潰堤而出。

1. 百年樹木 - 張敬軒

雖然有人話《百年樹木》的歌詞一般般,感覺沉重之餘,又覺得是為賦新詞強說愁。呢首英皇今年意圖極大嘅作品,你可有特別嘅領會?張敬軒嘅演繹,靚聲靚詞,細心品味,一邊聽一邊諗其中嘅歌詞,好似飲紅酒一樣,越品越醇。只要稍微喜愛音樂,難免都會駐足細聽,好歌需要細聽……



分析說明:

本研究資料分析時間範圍為2018年1月7日至2019年1月6日,約一年。

網路大數據系統觀測港澳地區上萬個網站頻道,包括新聞頻道、Facebook、Instagram、Twitter及各大討論區、部落格等,針對討論『卡拉OK必點金曲 』相關文本進行分析,並根據網友就該議題之討論,作為本分析依據。

本文所調查之結果,非參考投票、民調、網路問卷等資料,名次僅代表網路討論聲量大小,不代表網友正負評價。


DailyView曰:


跪求《有一種悲傷》劉以豪版可以喺卡拉OK唱啊!!!


接續看下一篇

x

訂閱DailyView網路溫度計(香港版)電子報