看我72變 佢哋都係變得最多嘅女星

看我72變 佢哋都係變得最多嘅女星

女大18變 佢哋嘅變化你覺得有幾大?

2019/01/22

18變
佢哋都有獨特嘅化妝技巧

唔理係男人定女人,現代人對於靚嘅追求相當積極,無論係樣同身材,有越來越多「小方法」令大家變靚d!例如化妝技巧或者箍牙等等。今日DailyView網路溫度計根據香港女大18變嘅女星,透過網路大數據做咗個調查,一齊嚟睇吓啦~

DV小教室:香港網路大數據觀測咗近萬個網站頻道(而且不斷增加ing),包括港澳地區的新聞頻道、FB、IG同埋各大討論區、Blog......透過強大嘅網文爬梳觀測,攞到巨大嘅資料樣本數,拎到上億嘅文章及留言訊息,以人工智慧的語意程式做分析。

10. 江若琳

愈來愈靚的江若琳,一直以清純可愛形象示人,除了5蚊銀愈來愈精靈外,下巴亦比以前更尖,迷倒唔少少男。不過口痕友就話那些年的她係單眼皮、蝌蚪眼,或者呢個就是「女大18變」啦!雖然係咁,江若琳都坦白承認自己青春期嘅容貌確係「極其樣衰」,尤其一棚「突出」嘅哨牙,仲令佢成為同學嘅笑柄。

image source:Facebook
9. 楊秀惠

畀人傳變臉,但楊秀惠(Vivien)一於少理,我行我素。強調自己只係愛靚,花時間護膚之餘,亦靠化妝同Colour Con去變靚! 26歲嘅楊秀惠,曾表示過想整容變靚自己。之後佢同孫耀威甩拖就變得索咗。包包面唔見左, 下巴尖左。結果覓得一個好歸宿進駐男家市值逾1億的禮頓山四千呎豪宅。

image source:Facebook
8. 陳法拉

今時今日,唔變臉點做藝員。面容都悄有變化的陳法拉,2010年接咗個skin care廣告,就被記者追問「點解你下巴離奇變兜?」佢即刻斥責記者咁講係咪想斷佢米路!「我寧願你寫我緋聞好過寫呢啲。」跟住又話:「又想點呀?之前已經俾人話我整呢樣整嗰樣,又話我隆胸,依家又想話我下巴整過!」娛樂圈嘅考驗真大!

image source:Facebook
7. 鄭裕玲

被講成係「蛇精臉」嘅鄭裕玲,係八九十年代嘅超級女演員。同佢合作嘅演員包括成龍、吳孟達同梅艷芳等當紅大牌。據講佢80年代已開始每個禮拜用果酸換膚,因過度密集致嚴重甩皮。又傳佢唔單止臉上動刀整容,而且為咗排毒仲要每周洗腸一次,又每日服藥21粒。對比之前溫柔的形象,年紀漸長的鄭裕玲已今非昔比。

image source:Facebook
6. 李玟

相對其他演藝人士,李玫就好大方同坦白話自己有整容,但就只限於割雙眼皮。不過之後亦默認鼻哥同臉部都有做過「手腳」,但唔係用刀。佢仲話如果老咗,胸部下垂都會唔介意「修補」下,只要能夠增加信心係OK嘅。有需要都會試下打botox。但講到尾,佢又補充一句︰「不過我都係得個講字,始終有啲驚。」

image source:Facebook
5. 楊怡

被嘲笑為「木偶鼻」嘅楊怡,由出道至今充滿「鼻聞」,雖然係咁,星途亦愈來愈順。好多粉絲發現,楊怡出道個陣,扁鼻樑、闊鼻翼,同而家好大分別。據講佢半年到一年咁上下,就要搵在中環執業的周永就醫生做「保養和維修」。而周醫生亦說出楊怡亦有幫襯佢。但楊怡澄清只係想去除胎痣。

image source:Facebook
4. 姚子羚

姚子羚本來就容貌優雅,氣質獨特,以及精緻嘅長相。網友比較佢前後照片,雖然差別不大,但仍然調侃咁指出,雖然佢唔洗大執,但少不免有過微調。姚子羚結婚後慢慢息影。然而,呢位昔人幹練嘅主持同演技出色嘅藝員,仲係令人觀眾留低深刻嘅印象。

image source:Facebook
3. 謝安琪

有人話謝安琪整容前係醜小鴨,五官扁平欠立體感。加入香港樂壇已有14年嘅謝安琪,出道初期因外貌平庸而受到忽視,其後謝安琪疑似箍完牙,外貌愈變愈靚;不過老公張繼聰就講過「Kay嘅靚同太陽會喺東邊升起一樣,唔需要證明」,冧死人喇!

image source:Facebook
2. 胡定欣

女星博上位點可以唔靠靚。04年胡定欣加入無線,一直只徘徊在二、三線角色入面。傳聞圈內幕後人士叫佢執下對大細眼,即刻有人指出佢嘅臉型同對眼都有整過。之後繼續傳佢又執下鼻翼、整高鼻樑,裏裏外外重新包裝。終於08年因出色的演技,入行多年嘅胡定欣終於成功出到位。

image source:Facebook
1. 容祖兒

容祖兒整容嘅傳聞不斷,2008年亦被傳媒戲稱佢為「凹凸容姨」。初出道嘅容祖兒笑出「大牙肉」,隨即被傳媒封為「牙肉王」。之後亦傳整個鼻,後來佢上「志雲飯局」,畀陳志雲摸鼻以驗名正身。但無論如何,坊間仍傳整容部份包括臉頰、下巴、眼睛,當然身材曲線都免不了。但佢自信咁澄清︰「我樣貌平凡,但唔洗整容。」

image source:Facebook

分析說明:

本研究資料分析時間範圍為2018年6月22日至2019年1月21日,約半年。

網路大數據系統觀測港澳地區上萬個網站頻道,包括新聞頻道、Facebook、Instagram、Twitter及各大討論區、部落格等,針對討論『女大18變女藝人 』相關文本進行分析,並根據網友就該議題之討論,作為本分析依據。


DailyView曰:

點解我廿幾年都冇變🙈



接續看下一篇

x

訂閱DailyView網路溫度計(香港版)電子報