2018最Hit韓劇 馬成的喜悅竟然冇上榜!

2018最Hit韓劇 馬成的喜悅竟然冇上榜!

上年嘅韓劇你睇咗幾多? 有邊d你覺得係遺珠之憾冇上榜?

2019/01/29

冇睇過就唔好話你哈韓!

2018至Hit嘅韓劇你有邊套未跟上?今日DailyView網路溫度計根據2018嘅韓劇,透過網路大數據做咗個調查,一於趁過年放假就睇夠佢!

DV小教室:香港網路大數據觀測咗近萬個網站頻道(而且不斷增加ing),包括港澳地區的新聞頻道、FB、IG同埋各大討論區、Blog......透過強大嘅網文爬梳觀測,攞到巨大嘅資料樣本數,拎到上億嘅文章及留言訊息,以人工智慧的語意程式做分析。

韓劇
10. 過來抱抱我

《過來抱抱我》屬於犯罪懸疑、療癒愛情的劇種。有份量得嚟又充滿溫暖的故事環節!劇情主體係一場男女的故事,因為一樁殺人案,而改寫人生種種。沉痛的故事背後引發思考,演員的演技也備受好評,值得一看。

image source:IG
9. 皇后的品格

《皇后的品格》係一部君主立憲制的迷你連續劇。劇情主軸講述有一位活潑開朗的音樂劇演員,突然變身成為灰姑娘嫁到皇宮,並與皇室中人展開一場權力鬥爭,中間以尋找真愛和幸福為橫軸,牽起一連串此起彼落的感人情節。

image source:IG
8. Misty

《Misty:迷霧》喺網上一直有很高嘅評價同討論度,而事實上好評亦反應喺收視率上。鍾意懸疑嘅朋友,就千祈唔好錯過呢套劇情張力令人屏氣凝神嘅好戲。因為未去到最後關頭都唔知邊個係兇手,而且亦估唔到邊個會引起呢場既複雜又糾結的情感。

image source:Facebook
7. 你也是人類嗎?

如果睇韓劇睇到麻木,畀太多偵緝劇同法庭劇悶親,不如試下呢齣!《你也是人類嗎》係一部100%帶點科幻嘅事前製作的劇集。導演每一幕構圖都很用心,好多畫面都好似wallpaper咁吸引。 而演技越見成熟嘅徐康俊飾演嘅機器人南信Ⅲ,溫情和暖嘅表情,笑起來人惹人好感!

image source:Facebook
6. 第三種魅力

《第3種魅力》係教人意外有好笑有淚的好戲。除咗徐康俊與李絮呢pair擁有無比新鮮感的情侶拍檔,嗰種描寫人與人之間近乎孽緣式的情感糾葛,再搭配上演技互動得嚟充滿火花和默契演出,劇力和魅力就光茫併發。尤其徐康俊失戀一幕,入戲得嚟令人感動,使到觀眾同佢齊聲痛哭。

image source:Facebook
5. 雖然30但仍17

有無諗過一覺醒來之後瞬間從17歲變成30歲, 13年過去追也追不回來。《雖然30但仍17》就係呢個意外嘅想像,以戲論戲,這是一部滿可愛的劇,成套劇十分有清新感,演員嘅演技唔錯,有戲味。睇完覺唔覺被梁世宗、申惠善呢對新CP偷走lu。

image source:Facebook
4. 我的ID是江南美人

改編自Webtoon同名漫畫嘅《我的ID是江南美人》,係一齣大學校園愛情故事,收視同話題都居高不下!劇情有令人容易共鳴嘅現實主義。打從宣佈真人化之初就引起網友們嘅熱烈討論!男主角車銀優,女主角度希;兩立充滿熱情嘅演技,發揮得非常到位。

image source:Facebook
3. 經常請吃飯的漂亮姐姐

單睇戲名就知主角當係女生。佢就係一度闊別韓界的孫藝珍,唔好介意喺韓劇嘅公式中,呢度居然無富二代、無玩穿越、卻只有平實的人生,專注工作討生活嘅人,就好似你同我咁無離地。戲劇反映人生,觀眾有共鳴就是成功佳作!

image source:Facebook
2. 男朋友

睇戲講class,《男朋友》由宋慧喬、朴寶劍主演的韓劇,可以說是未演先轟動。女主角白富美,男主角窮途老倒。無錯,做戲要講對比,有對比就有劇戲情,就有戲睇。橋段陳舊、老套。但橋最緊要受。《男朋友》的成功就是這樣。愛睇的人等咗好耐,終於如願以償。

image source:Facebook
1. 金秘書為何那樣

《金秘書為何那樣》可以話係稱霸2018嘅韓劇,雖然只係傳統霸道總裁系列,但俊男美女邊個會唔鍾意睇呢?而且橋段搞笑輕鬆令生活壓力大嘅香港人都可以鬆一鬆啊!

image source:Facebook

分析說明:

本研究資料分析時間範圍為2018年1月26日至2019年1月25日,共一年。

系統觀測港澳地區上萬個網站頻道,包括新聞頻道、Facebook、Instagram、Twitter及各大討論區、部落格等,針對討論『2018最Hit韓劇 』相關文本進行分析,並根據網友就該議題之討論,作為本分析依據。


DailyView曰:

相信廣大嘅巴打們都好想要一個金秘書XD


接續看下一篇

x

訂閱DailyView網路溫度計(香港版)電子報