佢哋都係拍過三級片嘅女明星 你有冇經歷過呢個時代?

佢哋都係拍過三級片嘅女明星 你有冇經歷過呢個時代?

仲有冇人會期待佢哋復出拍呢?

2019/02/01

有睇嘅4仔就一定識佢哋!

90年代嘅時候,香港三級片興起,呢d女明星都因為演出過三級片而為人熟悉,大紅大紫!今日DailyView網路溫度計根據拍過三級片嘅香港女明星,透過網路大數據做咗個調查,一齊嚟睇下啦!


DV小教室:香港網路大數據觀測咗近萬個網站頻道(而且不斷增加ing),包括港澳地區的新聞頻道、FB、IG同埋各大討論區、Blog......透過強大嘅網文爬梳觀測,攞到巨大嘅資料樣本數,拎到上億嘅文章及留言訊息,以人工智慧的語意程式做分析。

三級片女星
10. 鍾淑慧

靠三級片走紅的四大女星之一鍾淑慧,據聞因為圈中飽受打壓,喺無戲可拍之下,為咗生存,就接咗《人鬼狐》三級片,隨後就係《滅門慘案之孽殺》,以裸露、大膽床戲為賣點宊圍。跟住又同吳岱合演了三級片《殺兄》,兩個人一齊全裸出鏡,一時間仲引起社會熱議㖭!

image source:Youtube
9. 吳家麗

1981年畢業於無線電視藝員訓練班,一度喺電視台參與唔少刻集演出。1993年主演了三級片《郎心如鐵》,獲得第30屆臺灣電影金馬獎最佳女主角;而喺《赤裸羔羊》佢嘅美艷和演技同時併發展現,由此獲得觀眾認同。1999年勇奪香港電影金紫荊獎最佳女主角獎。

image source:IG
8. 陳雅倫

第四屆新秀歌唱大賽出道,1987年進入娛樂圈。同年以女主角參演了嘉禾電影公司的《青春怒潮》。為了突破事業,陳雅倫在南燕的遊說下放下身段,接拍了《危情》,亦第一次喺觀眾面前全裸演出,當然裏面亦有超激情床戲。跟住接拍咗 《男與女》、《南洋十大邪術》等三級片。

image source:IG
7. 翁虹

翁虹,畢業於香港演藝學院舞蹈系。1989年亞洲小姐比賽冠軍,之後同唔少亞姐一樣,順理成章咁進入咗娛樂圈,成為簽約藝人。可惜星運麻麻,於是轉拍由韓偉達執導的三級片《擋不住的瘋情》以求突破。之後喺電影《狗蛋大兵》飾演班導,清秀形象至今仍讓人印象深刻。

image source:ig
6. 葉玉卿

葉玉卿,亞姐出身,拍三級片時已成女神級數,接拍了三部三級電影:《情不自禁》、《我為卿狂》、《卿本佳人》,後來憑《天臺的月光》及《玫瑰玫瑰我愛你》兩片成功轉型,之後轉戰樂壇,成功推出兩張音樂大碟《擋不住的風情》及《全部給你》。

image source:IG
5. 鐘麗緹

以香豔出名,2001年參與演出陳可辛監製的泰國片《晚娘》,一脫出名。難得佢多年以嚟依然保持著出眾的外表,被奉為臺灣十大美女之列。鐘麗緹曾主演數十部港產電影,包括《九品芝麻官之白麵包青天》、《破壞之王》、《97家有喜事》等戲份吃重的角色。

image source:IG
4. 李麗珍

李麗珍,香港長大,17歲就入娛樂圈。拍三級片之前,佢走嘅原是清純路線。佢可以話係香港三級片歷史不可多得的人才。90年代初,佢主演《蜜桃成熟時》嗰陣全裸出鏡,自然大方;就係脫光了也清純嘅佢,讓人一眼就愛上。

image source:IG
3. 邱淑貞

原來擁有清純活潑的少女形象,但喺導演王晶的遊說下改走性感路線。邱淑貞擁有迷死人不償命的笑容,在網絡中被評為「直男眼中最美女神」。佢以三級片出名,卻從來三點不露,更演活了媚而不妖,辣而不潑的角色,難怪觀眾越來越鍾意佢。

image source:IG
2. 溫碧霞

香港性感女星溫碧霞,演技雖然不獲好評,但身裁形和氣息卻為觀眾受落,但憑藉美貌和惹火身材一脫成名。尤其喺《火玫瑰》中的美艷模樣給觀眾留下深刻印象,之後也接拍過露點三級片《驚變》。46歲的溫碧霞淡出娛樂圈多年,沒想到一復出,竟又接拍三級片《紮職》。

image source:ig
1. 舒淇

臺灣女演員,原名林立慧。舒淇喺台灣拍過寫真集,後來喺香港走紅,曾經演過三級片《色情男女》。後來努力轉型,榮獲2005年金馬獎最佳女主角。多年以嚟舒淇都保持自己獨特嘅個性,而家佢嘅三級片時代已經過去,近年佢都以演文藝片女主角為主。

image source:IG

分析說明:

本研究資料分析時間範圍為2018年1月28日至2019年1月28日,約一年。

系統觀測港澳地區上萬個網站頻道,包括新聞頻道、Facebook、Instagram、Twitter及各大討論區、部落格等,針對討論『演過三級片嘅香港女明星』相關文本進行分析,並根據網友就該議題之討論,作為本分析依據。

DailyView曰:


講起舒淇都真係只會諗起三級片XD


接續看下一篇

x

訂閱DailyView網路溫度計(香港版)電子報