歌手唔一定淨係識唱歌?同你細數港台十大創作歌手!

歌手唔一定淨係識唱歌?同你細數港台十大創作歌手!

你平時又有冇聽佢地啲歌呢~~~

2019/05/24

阿信
華語樂壇已死?不!

曾經,有好多粵語歌同國語歌我哋都一定識唱,唱K仲一定點!例如陳奕迅嘅《浮誇》、張惠妹嘅《聽海》~學校歌唱比賽都實有人唱𠻹!不過隨著韓流嘅興起,粵語歌同國語歌就開始冇咁多人留意啦(哭~宜家仲要成日都聽到人講:「香港樂壇已死。」做咩咁絕望喎!DailyView今次就用大數據帶你哋睇下港台兩地嘅音樂才子才女,佢地唔單止作俾自己唱,仲要作埋俾其他歌手唱𠻹呀!睇完之後記得唔好聽你啲韓文歌住,即刻去聽下佢地嘅作品先啦!

DV小教室:香港網路大數據觀測咗近萬個網站頻道(而且不斷增加ing),包括港澳地區的新聞頻道、FB、IG同埋各大討論區、Blog......透過強大嘅網文爬梳觀測,攞到巨大嘅資料樣本數,拎到上億嘅文章及留言訊息,以人工智慧的語意程式做分析。

image source:FB/五月天 阿信

台灣唱作歌手

10. 係《超級星光大道》出人頭地嘅LaLa徐佳瑩

我不是一定要你回Line~明明《超級星光大道》係個歌唱比賽,點知跑出線嘅LaLa徐佳瑩唔單止係個創作歌手,出道之後仲要幫其他歌手寫歌~最多人鍾意聽佢寫俾楊丞琳嘅《點水》,佢仲有幫好多出名嘅歌手寫歌,例如係A-Lin嘅《不管幸福來了沒有》,仲有張惠妹嘅《傲嬌》同埋李佳薇嘅《一樣的是》,簡直係音樂才女一名!

image source:Facebook/LaLa徐佳瑩
4. 最能觸動人心嘅吳青峰

蘇打綠嘅青峰寫嘅詞真係好溫暖人心㗎~例如係《小時候》,有好多網民話聽完佢喺首歌入面所演繹嘅獨白之後,就好似一場療傷咁,輕輕咁撫摸緊你嘅傷口。青峰都有同好多歌手合作,仲要好多歌都好出名𠻹!作詞方面例如係楊丞琳嘅《年輪說》同蔡依林嘅新歌《怪美的》,作曲方面就有楊宗緯嘅《啊!默契》,雙管齊下就有S.H.E嘅《十七》,唔怪得首歌咁感動啦!原來係青峰作詞作曲!

image source:Facebook/吳青峰
3. 小酒窩長睫毛嘅林俊傑

林俊傑被大家稱為行走嘅CD,因為佢嘅唱live功力實在一流冇得頂!佢除咗寫歌俾自己之外,仲作咗N咁多首俾其他歌手唱,有唔少都好感動人心㗎!有網友就話每次聽林俊傑寫俾張惠妹唱嘅《身後》都會感動到忍唔住喊㗎!(小編都覺得好好聽好感動嗚嗚T_T,林俊傑唔單止會作曲,有時仲會負責和聲,例如係鄭容和嘅《Checkmate》,佢仲有份製作蔡依林嘅《馬賽克》!

2. 一啲都唔似43歲嘅五月天阿信

「下?!43歲?!一啲都唔似喎!」係呀,五迷都叫佢做大叔㗎啦,如果冇咁老,又邊會有咁多音樂作品呀XD阿信除咗喺五月天專輯裡面每首歌都有份創作之外,由1999年開始就已經幫其他歌手寫歌㗎啦!講到最出名嗰一首,一定係《洋蔥》啦!楊宗緯同丁噹都有唱過㗎!不得不提今年第三十屆金曲獎嘅年度歌曲獎項入面,阿信有份製作俾蔡依林嘅《玫瑰少年》同林憶蓮嘅《沙文》都有入圍㗎!

1. 連電影都自編自導自演嘅周杰倫

周杰倫有才華就冇咩人唔知,原來佢由1998年開始已經有幫其他歌手同團體寫歌㗎啦!唔好以為佢剩係幫台灣嘅歌手創作呀,佢都寫咗好多作品俾香港歌手唱㗎!例如陳小春嘅《我愛的人》、陳奕迅嘅《淘汰》、容祖兒嘅《小小》、今年仲有幫鄭俊弘寫咗首《等待我的愛》𠻹!除咗音樂之外,佢套自編自導自演嘅《不能說的秘密》都係非常大賣㗎!仲拎咗好多獎𠻹!

香港唱作歌手

6. 藍奕邦真係佢真名嚟!

唔好以為姓藍就以為藍奕邦係個藝名,其實佢一出世就係呢個名㗎啦!雖然好似唔多人知道藍奕邦係一位歌手,但係唔少人都知道佢係一個音樂創作人。由2001年開始就有寫歌俾其他歌手㗎啦~冇佢嘅貢獻香港樂壇都真係失色不少㗎!例如係容祖兒嘅《舊日回憶的山丘》、許志安嘅《豬先生》、鄭欣宜嘅《女神》都係藍奕邦嘅作品嚟㗎!

5 快樂過生活嘅林奕匡

「你快樂過生活,我拼命去生存」,呢首歌基本上人人都識唱,憑住《高山低谷》出名嘅林奕匡雖然2007年先出道,但係佢嘅作品都好高質素㗎!唔好以為佢只寫俾自己唱呀,周柏豪嘅《還記得》、陳柏宇嘅《別來無恙》、《霸氣情歌》都係出自林奕匡嘅手筆,就連2018年JW黃灝兒嘅《維多利亞》都係由佢寫曲㗎!

4. 唔講以為同麥當勞有親嘅Aga江海迦

點解我咁講?你有邊次去親M記唔會聽到Aga啲歌㗎?XD不過Aga人靚聲甜,基本上首首歌都大紫大紅。其實係佢未出名之前,Fiano薛凱琪有首好出名嘅《Better me》就係Aga作曲㗎啦!仲有連詩雅Shiga嘅《好好過》都係佢作曲㗎~講近期嘅話,張敬軒最新嘅歌《空手而來》都係Aga作曲,新歌一出冇耐就已經大受好評!

image source:Facebook/Aga
3. 方大同係香港人嚟㗎!

好多人都以為方大同係台灣人,NO!方大同係美籍華人,之後定居咗係香港㗎啦~方大同被稱為係R&B嘅音樂才子,寫歌有自己style之餘唱歌又好聽!佢寫俾其他歌手嘅歌就真係多到數唔晒!例如係陳奕迅嘅《孤獨患者》、容祖兒嘅《牆紙》、寫得最多嘅當然係佢嘅「緋聞女友」薛凱琪Fiona啦!例如《糖不甩》、《告別我》都係方大同操刀㗎!

2. 周國賢都寫過好多歌㗎!

喺香港好似好多人都聽過周國賢,但實際上就對佢冇咩印象,甚至呢一代小朋友都唔知道佢係邊位,可能剩係聽過佢首《地下街》,又或者係《目黑》。其實周國賢都有幫好多歌手寫歌㗎,其中一首係基本上90後都一定識唱嘅歌,就係周柏豪嘅《夠鐘》啦!原來呢首咁好聽嘅歌係周國賢作曲同編曲㗎!陳奕迅嘅《四季》同何韻詩嘅《是有種人》佢都有份創作㗎!

image source:Facebook/周國賢



分析說明:

本研究資料分析時間範圍為2018年05月17日至2019年05月18日,共一年。

網路大數據系統觀測港澳地區上萬個網站頻道,包括新聞頻道、Facebook、Instagram、Twitter及各大討論區、部落格等,針對討論『港台唱作歌手 』相關文本進行分析,並根據網友就該議題之討論,作為本分析依據。

本文分析之結果,非參考投票、民調、網路問卷等資料,名次僅代表網路討論聲量大小,不代表網友正負評價。


「加入香港網路溫度計Fan Page正過睇C1啊!」>>>

-------------------------------------------------------------------------------

DailyView曰:

準備好聽歌未呀?

接續看下一篇

x

訂閱DailyView網路溫度計(香港版)電子報