增肥都要食嘅冬天經典美食 點可以少咗佢哋呢!

冬天冇咗佢哋點得呢!

冬天梗係要食暖笠笠嘅嘢啦!今日DailyView網路溫度計根據冬天必食暖肚食品,透過網路大數據做咗個調查,煨蕃薯竟然冇上榜!?一齊嚟睇吓仲有咩係必食美食啦~

DV小教室:香港網路大數據觀測咗近萬個網站頻道(而且不斷增加ing),包括港澳地區的新聞頻道、FB、IG同埋各大討論區、Blog......透過強大嘅網文爬梳觀測,攞到巨大嘅資料樣本數,拎到上億嘅文章及留言訊息,以人工智慧的語意程式做分析。


5. BBQ

中秋開始陸陸逐逐已經有好多人開始埋位燒烤(BBQ)。BBQ好玩之處係只要call齊三五知己圍坐爐邊,就可以一邊傾愒,一邊品嘗佳餚美食。時間夠嘅話,可以去郊外或燒烤場,趁住天口涼盡情享受天然綠化的林蔭,又或者沙灘漫步,陶醉日落黃昏美景。

image source:Flickr

4. 蛇羹

喺冬天要抗寒保暖,蛇羹係至佳之選,既能保暖又能補身,具有活血補氣、舒筋活絡等功效,特別適合體質虛寒、四肢冰冷、異常怕凍等人士。蛇羹嘅基本材料有薑、陳皮、蛇、火腿和老雞。蛇肉因有通經絡及促進血液循環作用,所以深受中老年人士歡迎。

image source:IG

3. 打邊爐

天寒地凍,唔少人喜歡打邊爐食火鍋。朋友圍坐邊暖暖的邊爐煲特別感到溫馨。打邊爐特別容易上火,所以淥熟夾上黎食之前,都會先沾下豉油醬和生雞蛋,避免「熱氣」。

image source:IG

2. 羊腩煲

寒冬之時,北風颯颯,無論係大牌檔、茶餐廳,抑或中菜館都大賣羊腩煲。羊腩煲令人食指大動,羊腩先要炆得軟腍入味,先會令人垂涎欲滴。羊腩亦要大大件,加埋爽脆馬蹄,真係點忍得住口。羊腩煲除了可以暖中補虛,最吸引的當然是羊脂散發的濃鬱羶香,聞到之後真係連阿媽都唔認得!

image source:ig

1. 老火湯

港人家庭飲食講究,會將老火湯作為餐前序幕。所謂老火湯,相對十餘分鐘的滾湯來說,老火湯至少需要淆3個鐘。好多主婦會淆湯畀小朋友,作為補益湯水嚟強身健體和作為補腦的食療之用。煲湯時間適度加長確實能起到增加營養的作用,原來飲湯除了可補充體內水分,亦有助身體所需營養。

image source:IG

冬天暖肚糖水點少得佢哋!

冬天著咁多衫遮住d肥肉,增肥都冇人知!咁好嘅理由點可以放過!今日DailyView網路溫度計根據香港經典糖水,透過網路大數據做咗個調查,一齊嚟睇吓啦~


DV小教室:網路大數據觀測咗近萬個網站頻道(而且不斷增加ing),包括新聞頻道、FB、IG同埋各大討論區、Blog......透過強大嘅網文爬梳觀測,攞到巨大嘅資料樣本數,拎到上億嘅文章訊息,都會save喺「網路大資料庫」入面,而呢d資料嘅數量同埋內容其實係可以被統計分析嘅!


5. 雙皮燉奶

雙皮燉奶係奶中極品。故名思義,佢就係有兩層皮的雙皮燉奶!而家喺香港有好多各式各樣,華麗裝飾的精緻甜點,但一講到傳統甜品,又點少得佢。唔好見雙皮燉奶外貌簡單平實,呢款就好巧手,所以唔建議自己整,出街食好過。

image source:Flickr

4. 杏仁露

杏仁露,又叫杏仁茶、杏仁奶和杏仁霜。同樣可以自己整,平日喺屋企自製一杯杏仁露,不僅美味解渴,仲可以達到清肺潤肺的目的。好多人將杏仁稱為抗癌之果,平日食可以潤腸通便,同埋止咳。

image source:IG

3. 綠豆沙

綠豆沙可以話係紅豆沙的妹妹,同紅豆沙一樣綠豆沙可以放入電飯煲度煮,超級簡單,平時飲可以消暑解渴,有利尿下氣嘅功效,健康得嚟口感更細膩又美味,就成為香港人飯後甜品之選!綠豆沙以熱食為主,傳統又經典~

image source:IG

2. 紅豆沙

最適合愛美的OL,冬天窩喺屋企,好容易就想到健脾養胃、補血養顏的紅豆沙。紅豆沙可以好簡單咁搵電飯煲煮,加埋蓮子和陳皮,更加滋味無窮。其實紅豆沙係百搭餡料,細膩香甜又綿潤,仲可以變身做紅豆沙艾糍,紅豆沙餅,紅豆冰,紅豆沙蛋糕~

image source:ig

1. 芝麻糊

這道適合冬天熱呼呼享用的甜品,可以滋補強身,暖胃又美味。黑壓壓的芝麻糊唔單止美好可口,鍾意食甜又注重養生的你更加唔可以錯過,無論黑芝麻、白芝麻都含有豐富鈣質,係補充鈣質的絕佳食材。黑芝麻糊不僅有豐富營養,仲有烏髮和解毒等療效。

image source:IG

分析說明:

本研究資料分析時間範圍為2018年1月26日至2019年1月25日,共一年。

網路大數據系統觀測港澳地區上萬個網站頻道,包括新聞頻道、Facebook、Instagram、Twitter及各大討論區、部落格等,針對討論『香港經典糖水 』相關文本進行分析,並根據網友就該議題之討論,作為本分析依據。

分享本篇文章

熱門文章

你可能也會喜歡這些文章 :