新年冇咗佢哋點似過年呢!去親戚屋企拜年都一定唔少得佢哋!

新年冇糕點得呢!

華人過新年最講求攞個好意頭,幾乎食乜都有個寓意。每家每戶屋企一定唔少得各種糕類,取其諧音祝大家「步步高昇」,今日DailyView網路溫度計根據過年糕點,透過網路大數據做咗個調查,一齊嚟睇下啦!


DV小教室:香港網路大數據觀測咗近萬個網站頻道(而且不斷增加ing),包括港澳地區的新聞頻道、FB、IG同埋各大討論區、Blog......透過強大嘅網文爬梳觀測,攞到巨大嘅資料樣本數,拎到上億嘅文章及留言訊息,以人工智慧的語意程式做分析。


5. 椰汁年糕

年糕是中國春節嘅主要食品,因「糕」與「高」係諧音,意頭十足!「椰汁年糕」,呢款甜糕係由麵粉和糖製成,又或以椰汁和白糖取代片糖,呈現潔白討好的外觀,因此打破咗傳統年糕嘅沉悶印象。過年買一底年糕返屋企,可以食成個禮拜,新年起身唔知食乜好,沾些蛋漿煎幾片年糕,食落甘香得嚟一肚滿足感!

image source:IG

4. 白糖糕

白糖糕係年糕嘅其中一種,有「年年高」、「步步高昇」的含義。順德好嘢食好多,呢款又係佢哋嘅傑作。材料包括粘米粉、砂糖和清水。因此簡單容易整,但要好食當然就要考功夫了。坊間帶酸的白糖糕其實並不到位。因為酸係發醏得太耐做成的。好食嘅白糖糕應該色澤白亮、香氣撲鼻。

image source:IG

3. 馬蹄糕

馬蹄糕,寄意帶來「馬到功成」嘅祝福,非常有意思,亦係過年必食嘅點之一。呢種小吃本來嚟自南寧,外形晶瑩通透,入口清甜爽滑彈牙,且帶有馬蹄的清香,廣受人們嘅喜愛。材料包括馬蒂粉、白糖、水等。口味各適其適,除咗古法馬蹄糕、仲有桂花馬蹄糕、黃金馬蹄糕、蔗汁馬蹄糕等。

image source:IG

2. 芋頭糕

除咗運勢要旺,仲要祈求保平安。芋同諧音「護」,意指護子護孫護全家。如果有屋企人會下廚,過年一定唔少得芋頭糕。芋頭糕相對難整,時間和份量都好講究,材料基本上係用芋頭加糯米,一落鑊煎就滿屋香氣。做得好食的芋頭糕鬆化軟綿,加上臘味,鹹香十足的滿足感,真係講起都流哂口水! 

image source:家樂牌官網

1. 發糕

發糕有「發財」的意思。新年新希望,不論係財運又好,整體運勢都好,大家當然希望大紅大紫咁「發」起來。出去買定還是自家製,每家每戶過年都一定會見到發糕。尤其發糕嘅頂端會裂開,好似朵花咁樣,傳統嚟講,個開口裂得越開,新嘅一年就會越發。今年拜年請人食發糕,記得祝佢哋「發過豬頭」啦!

image source:IG

分析說明:

本研究資料分析時間範圍為2018年1月26日至2019年1月25日,共一年。


系統觀測上萬個網站頻道,包括新聞頻道、Facebook、Instagram、Twitter及各大討論區、部落格等,針對討論『過年必食糕點』相關文本進行分析,並根據網友就該議題之討論,作為本分析依據。

你屋企仲會唔會擺攢盒?

細細個屋企人都會帶我哋去買糖同朱古力放喺屋企個攢盒入面(雖然最後都係自己KO晒XD),但最大嘅樂趣就梗係揀嘅moment啦!今日DailyView網路溫度計根據新年會食嘅小食,透過網路大數據做咗個調查,一齊嚟睇下啦!


DV小教室:網路大數據觀測咗近萬個網站頻道(而且不斷增加ing),包括新聞頻道、FB、IG同埋各大討論區、Blog......透過強大嘅網文爬梳觀測,攞到巨大嘅資料樣本數,拎到上億嘅文章訊息,都會save喺「網路大資料庫」入面,而呢d資料嘅數量同埋內容其實係可以被統計分析嘅!


5. 蝴蝶酥

蝴蝶酥係老北京歷史悠久的傳統烘烤嘅風味小食,融入了中國文化後非常適合過年嚟款客,呢款小食唔單止口感松脆香酥,香甜可口,仲有浓郁的桂花香味。蝴蝶酥係麵包店經常會見到,正正因為外型漂亮可愛,擺一碟係客廳招呼客人非常大方得體。酥脆的口感加上砂糖的甜味,非常受小朋友嘅歡迎。

image source:Facebook

4. 果仁

現代人講究健康飲食,果仁就係年輕人的選擇。 因為連營養師及中醫都認同含豐富蛋白質的果仁好處多,包括含有葉黃素可以抗氧化。就好似花生咁,屋企全盒一定會有D果仁類。主要係俾客人圖個吉利「抓」一手好運。有聽個名就覺得開心嘅「開心果」啦,亦都有外表似水滴嘅「瓜子」寓意帶來財運。

image source:Flickr

3. 湯圓

大家總認為一定要來碗湯圓,寓意團團圓圓、平安長一歲。除夕一家人圍着吃飯,共聚天倫,,既然要團圓就少不了有湯圓來做糖水,在寒冷的天氣下感受食物的溫暖。湯圓可以玩出好多花樣架,除咗圓口味大有選擇之外,仲有薑汁湯底、紅棗湯底,每個屋企都有唔同嘅傳統配搭,相當可愛和有趣。

image source:Youtube

2. 花生

過年嘅傳統零食亦同諧音尤關,都含有特別意思。好似花生咁,佢又叫長生果,有長壽嘅意思,所以過年期間總會有許多花生製的各式糖果,例如︰花生糖,,花生麻糬、芝麻花生酥貢糖等,吃起來卡滋卡滋,越吃越受人歡迎。拜年相信大家其中一個關注嘅重點係人地嘅攢盒,而攢盒又點會少得花生。

image source:pixabay

1. 朱古力

過年食朱古力,開開心心,甜甜蜜蜜。呢啲食品包裝呢個時候都以紅色和金色為主題,充滿節日氣氛。傳統朱古力錢幣係新年攢盒的經典,而家仲有水果作餡的朱古力。過年就係領正牌食零食是朱古力的日子,拜年除咗可以逗利是,就係親戚朋友會送禮盒,見到朱古力真係好似中bingo咁開心! 

image source:flickr

分析說明:

本研究資料分析時間範圍為2018年1月26日至2019年1月25日,約一年。

系統觀測港澳地區上萬個網站頻道,包括新聞頻道、Facebook、Instagram、Twitter及各大討論區、部落格等,針對討論『過年小食』相關文本進行分析,並根據網友就該議題之討論,作為本分析依據。

分享本篇文章

熱門文章

你可能也會喜歡這些文章 :